New in!

 
 
 
Reebook inomhus träningsskor 599:-
 
HM shorts (rea) 99:-
 
HM divided Kavaj 199:-
 
Monki kjol 180:-
 
 
 
Hej alla fina!

De har ekat tomt ett tag nu.
Men nu är jag förhoppningsvis back on track!
Här åvan har ni lite new in.
Skorna,nu jäklar ska här börjas träna!
på onsdag ska jag köpa friskiskort,gött!
O sen behövdes ju lite nytt i garderoben,alltid ;).
hihi^^.
 
Jag ska verkligen försöka ta tag i bloggen åter igen och blogga mer.
Måste ta tag i att köpa ett stativ och en självutlösarfjäris så att ni kan få lite outfitbilder om de är någon som är intresserad.
Imorgon har jag studiedag,skönt!
dock blir de inte så lugnt.
har massa städ,plugg,samtal och tester och sjukgymnastik.
full rulle!
 
Hur har ni de?
Är de någon som vill hjälpa mig med hur man gör för att få upp ett video inlägg?:)
 
 
                                                                                        PUSS o KÄRLEK finaste ni ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh jag blir alltid lika glad när du uppdaterat! Och vi har likadana träningsskor, haha!! Och om du vill kan jag hjälpa dig med videoinlägg om vi pratar i telefon någon dag så kan jag förklara? Älskade fina vän! Massa kärlek<3<3

2012-09-17 @ 21:08:19
URL: http://dayswithdenise.blogg.se
Postat av: Sigrid

Jennyyyy! <3

2012-09-17 @ 22:30:25
Postat av: Amanda Kristiansen

Jenny det finns en jätte bra sida som heter designadinblogg där du kan få bra tips om designen och få hur man lägger upp video klipp :)


Saknar dig stora syster , kämpa på <3

2012-09-18 @ 08:27:21
URL: http://Toseethebeauty.blogg.se
Postat av: sara

Gå in på denna länken så får du se hur man gör http://www.youtube.com/watch?v=hhskEiQsrRg

Jag hoppas du bloggar mera och outfitsbilder och så :)

2012-09-18 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0