lyckad dag på stan





Hej alla underbara!
 

Idag har de varit en mysig dag med fint sällskap,shopping och god mat.
Jag valde att stanna hemma när de andra åkte till tropicariet i helsingborg.
Så jag och personal R åkte in till stan och hade de kul där ist.
Jag handlade en klänning som jag ska ha på mig nästa helg när mamma o lite släkt kommer hit o lite ansiktsprodukter.
Sen gick vi och åt,pratade o hade de allmänt trevligt.
Getingarna svävade runt oss på uteserveringen o rätt som de e så vevar R till med sin kniv o vitlöksdressing skvättes på en av de andra stolarna där en person satt,haha!
O en liten stund senare så slog hon till en geting som flög på samma bord fast nu hade andra suttit sig ner där,hahaha!
snacka om att vi skrattade!
De va faktiskt skönt att ha lite tid själv liksom med personal.
Jag e inte den som öppnar mig o pratar men de kändes ändå bra.
 
Svar till Elin:
Nej de har ingenting med maten att göra så ni behöver inte oroa er för de.
Som du ser på bilderna så har jag god aptit ;).
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0