Hej jag heter Jenny och jag är tydligen efterbliven..

@miissinvisible
 
Hej alla underbara!
 

Inte blivit sån bra uppdatering nu de senaste.
Har inte mått så himla bra sen i onsdags.
Fick enorma magsmärtor som spred sig till ryggen och blev tvungen att åka till akuten.
Hade feber o de resulterade i att jag blev inlagd på barnavd med dropp och en morfinspruta i magen.
på torsdag morgon mådde jag bättre och fick åka hem.
torsdag eftermiddag fick jag smärtor i nedredelen av ryggen men febern va borta.
vi ringde till avd där jag låg o dom sa att om de blev värre eller inte gått över till på fredagen så skulle vi åka in igen.
de hade inte gått över men jag orkade inte åka in så stannade hemma från skolan o vilade hela dagen ist.
Och så blev de lördag o smärtan satt kvar.
på kvällen sa personalen till mig att de vore bäst om jag åkte in iallafall men jag visste att dom inte skulle hitta något, som vanligt.
Och OM jag hade rätt..
Vi åkte till akuten o jag togs först imot av en syrra som tog massa prover och så.
Hon frågade om personal L va o jag sa som de va att hon va en personal och så va de inge mer med de.
Sen fick vi träffa en läkare.
första gången han kom in så va jag på toa o då frågade han L om hon va min assistent.
Och L sa ja för hon trodde att han typ skojade och sen va han väldigt kass på svenska.
Sen när han kom in igen så så frågade han mig vart jag hade ont och jag svarade.
Han kände på rygg o mage o frågade inte äns om de gjorde ont o han kollade inte äns på mig medan han kände.
O sen började han fråga L om jag ofta hade ont osv o då sa jag rakt ut "Men hallå?! hur fan skulle hon kunna veta de?" .
Han bara kollade på mig och frågade L mer frågor om mig.
Han trodde seriöst att jag va efterbliven och handikappad!!
Är han helt jävla dum i huvet?!?!?
Svar: JA!
O sen skickade han hem mig med mer smärta än jag hade när jag åkte in.
Aptiten har sjunkit något enormt o allt jag får i mig är typ glass.
Jävla skit läkare!!
Vill inte tbx dit..
Men har så jäkla ont..
jaja de löser sig.
Ska kanske till vårdcentralen eller nått.
Så nu vet ni vad jag har för mig.
 
Hoppas ni har de bättre än jag!♥
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig finaste underbaraste syster <3 ta det Lungt nu och bli bra <3. Massa kramar från Amanda<3

2012-09-23 @ 22:48:54
URL: http://toseethebeauty.blogg.se
Postat av: Sigrid

Fy fan.

2012-09-24 @ 10:30:35
Postat av: Anonym

Krya-kramar☀☀☀

2012-09-24 @ 21:39:01
Postat av: Anonym

Frukost-dax med vacker servett ;) så du får kraften tebaka :) ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀

2012-09-25 @ 08:07:12
Postat av: patriciac.blogg.se

Krya på dig!

2012-09-25 @ 12:07:04
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Sara

hej kan du göra ett video inlägg?
Blogga mera?

2012-09-28 @ 12:38:43
Postat av: Anonym

Hej "gumman" Jag tänker mycket på dig o undrar över ditt liv. Hoppas skolan är som du tänkt dig o likaså ditt lantliga boende. Önskar du hittat goa vänner, som du har glädje o behållning av. Det är viktigt. När du är på visit i stan ,skulle det vara jättekul o se dig. Villkoren ställer du. K o P.

2012-10-06 @ 17:54:18
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen hälsar KK forever ;);)

2012-10-06 @ 18:53:51
Postat av: Anonym

Du missade väl inte Solsidan i söndags ?? Tänkte på dig då jag såg vår gemensamma "kompis" ;);) Hoppas allt väl med dig!! Styrke-kramar från KK :):)

2012-10-11 @ 09:50:12
Postat av: anon

sämst läkare!:O hur mår du nu då?<3

2012-10-12 @ 13:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0