Frågor och svar del 1

 
Vad äter du på en dag?
 
-Oj,de är så sjukt varierat.
 Men för att hård dra de så:
 
 Frukost
 
 Lunch
 
 Något mellis (en frukt eller liknade)
 
 Middag
 
 Kvällsmat (oftast)
 
Vad har du för framtidsplaner?

-Jag försöker ta en dag i taget.
 Men första planen är väll att må bättre,jobba på de liksom.
 O sen vill jag klara skolan,få en utbildning,skaffa jobb osv.
 Planen är att få ett bra liv liksom.
 
Kan du ta kort på ditt rum?

-Ska göras i veckan!
 
Kan du ta kort på dina 3favorit plagg och din väska?

-De kommer i ett separat inlägg!
 
Kan du blogga mer?
 
-Ni e så söta o gör mig varm i hjärtat!
 Jag har fått den frågan många gånger och jag ska verkligen försöka!
 
När blev du inlagd på BUP?
 
-Den 8mars -11
 
Åt du mat eller fick du sond?
 
-båda två.
 
Kan du göra videoinlägg?
 
-De hade jag gärna gjort om jag visste hur man gjorde!
 Om någon berättar hur jag gör och ger mig ett ämne att prata om så gör jag de,absolut!:)
 
Vad har du för mobil?
 
- jag har min älskade Samsung Galaxy S2!
 
Kan du ta kort på sakerna du shoppar?
 
-Er önskan,min lag ;)
 
Hur många personal är de åtgången?

- på vardagar så är dom ca 4st och på helger 2.
 
Sover nattpersonnalen?

-På natten är de en personal o ja dom sover.
 
 
Hoppas ni blev någorlunda nöjda med svaren!
Resten svarar jag på imorgon!:)
 
                                                                                                   
                                                                                                          
                                                                                                       
                                                                                           ♥ PUSS mina UNDERSKÖNA från er j♥

Kommentarer
Postat av: Sigge

Jättebra svar. :) <3 Videoblogg skulle vara jätteroligt.

2012-09-03 @ 07:57:56
Postat av: Anonym

Blev du inte inlagd 2011? (:

2012-09-03 @ 08:58:22
Postat av: Jenny

Oj jo! 8/3-11 ! :p

2012-09-04 @ 17:36:34
URL: http://toclosetono.blogg.se
Postat av: sara

Kan du blogga mera?

och göra ett vieo inlägg och prata lite om dig sjäv eller hur dagen ahr varit? och visa din 3 favorit kläder? Hjärna idag ?

2012-09-09 @ 15:55:14
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; har du bytat telefon nummer ? skriv den isf så kan vi bestämma ngn dag,kanske kan komma upp med anna ? eller hur är det för dig,får du åka iväg sj ?=)

2012-09-15 @ 16:07:55
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0