Besök!

 
Hej ni Underbara!
 

Frågorna rullar in o jag tänkte att jag svarar ikväll så ni har en stund till på er att fråga allt ni tänker på:)!
 
Idag har Pappa,styvmamma och lillasyster varit här.
Första besöket sen jag flyttade hit!
Vi va först här på Seges en stund,jag fick lite fina presenter,visade runt lite och så fikade vi med macka och kaffe.
Sedan åkte vi till stan och fikade.
Jag åt en walnöts och wiskypaj, M.U.M.S!
Man måste ju ta den med alkohol när de är 18års fördelsedags fika (fyller på tisdag)! :)
Efter fikat så gick vi en kortis på stan (bara ålens är öppet på söndagar -.-').
Frejis va övertrött så vi bestämde oss för att åka tillbaka.
Hon somnade direkt när vi satt oss i bilen min lilla sötunge!
När vi kom tillbaka så släppte dom av mig och åkte hem.
De va några mysiga timmar och jag e så tacksam för min fina familj.
 
Hoppas ni haft en lika fin dag som jag finaste ni!
 
                                                   
(btw, skorna som jag har på mig på bilden fick jag idag,jag e förälskad!)
 
 
                                                                                                                   ♥ Lots of löööve från er j♥
 

Kommentarer
Postat av: KK :):):)

KK like :):):) Va underbara rader att läsa :) Ha en helt underbar födelsedag imorgon. Stort Grattis på högtidsdagen i förskott <3 Bamsekramar KK forever <3

2012-09-02 @ 19:26:24
Postat av: KK :):):)

Ps Både jag o vår "bästis" avgudar dojjorna!!! :):):) Hångelkramar i massor ;);)

2012-09-02 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0