Jungfru=pedant?

 
haj fina!

Här sitter jag o kukilurar fast än jag egentligen borde gå och städa.
Med Ont i magen och en förkyldning som inte riktigt vill släppa,kul.
På typ alla horoskop så står de att jag e pedant när de gäller städning (jag e jungfru) o varje gång någon som känner mig läser de så brister dom ut i asgarv,ja jag kan inte säga att dom inte gör de med all rätt hehe.
Så där av får jag iallafall inte upp mig ur denna goa soffan för att städa i mitt bombnedslag till rum.
Idag blir nog en lugn dag annars.
Egentligen vill jag komma iväg till friskis men de kanske inte är den smartaste idén jag haft nu med förkyldningen osv.
får nog spara de o så kanske jag tar yoga imorgon ist.
hm jag vet inte vad jag ska skriva,är rätt tom i huvhudet.
 
hoppas ni har de bra!
 
 
Kärlek från er j♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fniss, fniss. Men som sagt - när du städar så städar du! ^^ <3

2012-10-14 @ 12:49:21
Postat av: Sara

Hej kan blogga mera?
vad ska du göra idag?
kan du göra ett video inlägg? idag?
här är länken på hur man få in en video på blogg.se
http://www.youtube.com/watch?v=nKjU7ml13yI

kan du ta kort på dagen kläder?
hur mår du just nu?

2012-10-15 @ 09:35:55
Postat av: Anonym

Du har ju fina saker så fin röra är det ju då ;)
Har mailat dig, glömt lösenordet...därav fördröjning av svar....Kram på dig <3

2012-10-16 @ 21:19:50
Postat av: Anonym

Du är så fin. Har du klippt håret?:) Hoppas du blir frisk nu♥

2012-10-17 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0