Längtan

 
Hej alla underbara!

Idag längtar jag bort.
Bort till varmare breddgrader,till bättre mående.
Magen vill inte ge med sig helt,o de är väldigt frustrerande.
Jag ger nu Kroppen vad den behöver näringsmessigt igen, den har dock inte reparerat sig helt som jag velat.
fortfarande känner jag mig stundtals svag,precis som om jag ska svimma.
Trötthet men ändå är jag rastlös,de bara kryper i benet trotts att jag inte orkar röra mig.
Jag försöker att aktivera mig ändå.
I fredags va Papi o Frejis här (bilder kommer) o de va mysigt!
Igår spenderade jag några trevliga timmar med Isabella och A(personal) i malmö.
Kollande i affärer,Pizza ätande och Smoothie fika.
Idag ligger träning på schemat,Affrodans!
Aldrig testat de innan så de ska bli kul.
Vill få tillbaka mina muskler och min kondis.
Om 1vecka och 2dagar ska jag tattoera mig,ÅH va jag L.Ä.N.G.T.A.R!!
It´s going to be A.W.S.O.M.E !
Hoppas ni har de bra fina vänner!
O ja som svar till frågan,jag har klippt mig!
Inte helt nöjd,tyckte de blev för kort även om hon "bara" tog de som va slitet.
Kan visa bild om någon är intresserad:)!
 
KÄRLEK från er j♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej undra var du köpte dina platå converse jag skulle vilja veta vilken affärer eller sida på nätet ? skulle vara hemskt tacksam om jag fick de

Gillar din blogg super mycket ! Hoppas att du alldrig slutar att blogga ! utan bara forstätter och blogga mer och mer och mer

Kan du börja med att ta kort på dagens kläder?
och dina favo kläder
och vad har du för appar i mobilen?
har du ngt matschema?
vilekn är din favorit frukost och lunch och Middag och kvällsmat och mellanmål om du måste välja?

Har du instagram?

2012-10-21 @ 21:04:32
Postat av: Jannu

WAAA va ballt med tatuering! Vad och var blir det?^^♥♥

2012-10-24 @ 21:14:10
Postat av: anon

Ja jag vill gärna se håret!:) häftigt med tatuering♥

2012-10-26 @ 16:45:38
Postat av: Anonym

Hur blev tattueringen?? Gjort den än?? Kramis KK :)

2012-11-02 @ 19:33:56
Postat av: Åsa

Varför skriver du inte? Mår du dåligare? Inlagd igen? Eller är du sjuk kroppsligt med tanke på hur magen var senast du skrev? Jag har oroat mig varje gång jag kikat in på din blogg och ser att du inte uppdaterat?! Kanske har du bara ledsnat på att blogga?

2013-01-08 @ 11:33:15
URL: http://www.starkfrisksund.webblogg.se
Postat av: Beda och Cajsa

Ha en bra dag:)

2013-01-30 @ 09:22:49
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: Anna

Varför har du varit inlagd på BUP?
Är du sjuk?
Vad fightar du emot? (namnet på din instagram)
Är orolig för dig!

2013-10-28 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0