sol o bad! stanna upp? nej jag måste fortsätta!





Hej Ni Fantastiska!


Hur mår ni o hur har ni de i solen?


Själv har jag tagit mitt andra dopp idag o de va skönare än här om dan!
Med ny målade tånaglar va jag bara tvungen att ta kort på dom mot skyn ;)!
O barfota gick jag till sjön o tillbaka !
Riktig sommar känsla må jag säga även om jag fick sota för de efteråt.
Fotlederna värker då jag egentligen borde ha fotvänliga skor även fast jag tror skor i övrigt hade hjälpt med:P.
Mkt folk va de på stranden idag,lite för mkt för att jag ska känna mig någorlunda bekväm, men de fick gå o vi hade de trevligt!
På nedre bilden va "dagens outfit" tills vi kom tbx o myskläder fick åka på :).

Jag borde må på topp just nu,jag har varit ute massa o gjort trevligheter även fast de varit enorma utmaningar.
Jag har ju klarat de nu gång på gång.
borde jag inte vara stolt o glad då?
egentligen borde jag nog de, men så är inte fallet..
Jag är trött i hela kroppen, den skriker o de tar imot.
Lederna värker mer än på länge o psyket säger nej.
De va längesen nu som jag kände att jag behövde ha sugrör till ett glas eller en koppen.
Jag bävar för att den värsta värken ska komma tillbaka.
Inte de också,inte nu.
Jag måste hålla fokus,inte släppa mitt sikte.
Nästa vecka bär de av på första Dagen-D.
Studie besöket.
Jag längtar,även om de känns overkligt.
Jag har varit här under så lång tid nu o letandet efter ett behandlingshem har varit lång o utan resultat tills detta ställe kom upp.
Jag har inte tidigare haft något o kämpa för,men nu har jag de o jag ger allt.
Så nu måste de gå!
*tappa inte detta nu jenny,håll fokus för fasiken* 


Om orken tillåter så svarar jag på frågor jag fått och några jag missade förra gången lite senare.


O jag måste åter igen tacka er för eran enorma stöttning o fina ord!
Jag kan inte tacka tillräckligt o jag tror nog inte ni kan förstå hur mkt de betyder för mig även om jag har svårt att ta de till mig.
Tacktack o åter igen tack!
NI ÄR GULD VÄRDA! ♥



                                                                                                       Massa Kramisar från Er j ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om det bara är anorexin du ligger inne för just nu, eller är det något annat också?

2012-07-05 @ 21:06:36
Postat av: Sigge

Det här är hur häftigt som helst att se! Jag kan inte ens föreställa mig hur mycket känslor du har inombords. Kämpa Jenny, kämpa! Du kommer få igen så många gånger om!

2012-07-05 @ 21:21:50
Postat av: Din Björn

Blomman min, du är så fantastisk!

Jag är så imponerad, tallös. Du är en förebild och en riktig fighter! Var bara rädd om dig nu så du har krafter kvar och inte går in i väggen <3

Älskar Dig!

KÄRLEK

2012-07-05 @ 22:03:57
Postat av: Ida

1. Vad heter de medicinerna du äter?

2. Har behandlingshemmet du skall besöka någon speciell "inriktning" t.ex anorexia, självskadebeteendet lr liknande.



Kämpa på Jenny!

Kram

2012-07-05 @ 22:26:58
Postat av: Denise

Finaste Jenny, du är så stark och jag förstår att det är jobbigt. Allt jag vill göra just nu är att bara ge dig en stor kram, du är så grym och så fantastiskt så att det inte ens finns ord för att förklara hur bra du är! Du kommer klara allt och jag finns här hela tiden bara ett sms, kommentar eller samtal bort. Oavsett när på dygnet eller vad det är! Glöm aldrig bort att du betyder så mycket och du är så fin och så otroligt snäll!

Massa styrkekramar!!!<3<3<3<3<3<3

2012-07-05 @ 23:04:09
URL: http://dayswithdenise.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag saknar dig! <3

2012-07-07 @ 15:07:58
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: kampentillbaka

du är så awesome och stark,fortsätt håll fast vid detta.komigen vi står och peppar dig.du KLARAR DETTA KRAAAAAAAM<3 :d

2012-07-11 @ 20:18:32
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0