Hur sätter man fast säkerhetsbältet?






© by toclosetono.blogg.se


Hej Finisar!

Idag känns de som om jag tagit ett enormt steg närmare den första dagen-D!
Jag har varit ute i 5 hela timmar!
Största Utmaningen hittils o de kändes i hela kroppen må jag säga.
Bilderna åvan är 5 av de 202 tagna idag (^^),haha.
Ångesten låg på o drog hela tiden men för de mesta lyckades jag ha den i skuggan.
Vi bestämde oss för att åka till slottsskogen o de va ett bra val även om de gav mkt minnen.
Både bra och jobbiga sådana.
De är ju en av de stora,egentligen den största anledningen till att jag vill flytta bort från stan och VGR.

Men igen till dagen
!
Som ni ser på den första ehh snygga *host* bilden så blev de lite fotboll,lite kubb,kolla o klappa på djuren, fika lite, ge en kram till min bästa som jobbar i närheten o avsluta gjorde vi på en resturang i linné med middag.
Och ja,som sagt så blev de en hel del fotande också,såklart! :D
O Fantastiskt väder fick vi också!
Pizzan på bilden blev min middag o oj va goooooood den va!
O de va första gången på jag vet inte hur länge som jag åt en HEL pizza.
Oj va mätt jag blev men jag tvingade i mig den för att ha gjort de liksom,hehe.
Ni kanske undrar varför jag skrev "hur sätter man fast säkerhetsbältet?" som rubrik?
Jo så här va de.
Jag hade inte åkt bil på över 1år o de kändes så fruktansvärt konstigt.
När jag satte mig i bilen va min första tanke just de,
"kommer jag verkligen ihåg hur man sätter fast säkerhetsbältet?".
Men vet ni?
De gjorde jag ,haha!:))
Att åka i bilen kändes fruktansvärt instängt men som tur va så åkte vi inte så långt o de kändes okej ändå.
"Äventyret" blev summan av kaddimuman ändå bra,skönt.
Jag hoppas bara att ångesten håller sig borta nu ikväll..

Jag får inte glömma att fina L kom till mig en kortis nu på kvällskvisten o blev räddaren i nörden nu när mina Cigg va slut.O jordgubbar fick jag med! Tacktacktack vännen min!

Hoppas ni haft en lika fin dag som jag och att solen varit även hos er!


svarar på komentarer o frågor imorgon eller senare♥


                                                                              Massa KÄRLEK från er j ♥




Kommentarer
Postat av: Sigge

DU ÄR SÅ FANTASTISK! Jag blir alldeles till mig. ^^

2012-07-05 @ 10:56:30
Postat av: Lina

Asså,undersköna människa vad vacker du är,

å ditt mod å din styrka...ja..man blir rörd.

Hejja dej!

2012-07-05 @ 13:19:17
Postat av: Julia

åååå glädjerus !!!

blir glad av att läsa detta Jenny. Så stol över dig. Vill bara hoppa på dig och krama dig hehe. Världens bästa :)

hoppas dagen idag ändå var okej efter utmaningen.



HHEEEELLT GRYYYMT !!



puss och kramar, love you <3

2012-07-05 @ 16:43:50
URL: http://nattstad.se/julia.stendahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0