2 permissen o första doppet!







Hej alla Fantastiska!

Hur mår ni?
Njuter ni av solen o värmen?
De har jag försökt att göra idag och jag kan nog säga att jag lyckats helt okej!
Idag blev de ännu en bildbomb o jag hoppas inte att jag tröttar ut er ;).
Andra permissen idag + att jag badade för första gången på hela 2 år!!!!
De va kallt precis när jag hoppade i men sen blev de jätte skönt!
Innan badet så grillade vi,körde musikquise,jag fotade,träffade söta hundar o ja lite så.
De va trevligt men liksom igår tog ångesten över ett antal gånger men de värsta varade inte så länge så de va skönt.
De mästa i livet blir en utmaning för mig.
O utmaning är lika med ångest.
Att gå ut så här som jag gör nu är enorma utmaningar för mig,väldigt påfrästande faktiskt.
All min energi går just nu till de.
Där av blir "vardagliga" saker extra jobbiga.
Mitt rum behöver städas reält men jag har ingen ork.
Jag behöver tvätta men jag har ingen ork.
Att komma upp i tid på morgonen är en kamp,idag gick jag upp strax innan 11 tror jag.
Ja som sagt, Var ända liten sak kan bli så stor o tung.
Men så får de väll va just nu.
Att jag utmanar genom att vara ute så mkt som möjligt är de viktigaste just nu.
En sak i taget.
Jag kan inte begära att jag ska klara allt på en gång.
Då kommer jag tillslut gå in i väggen o falla på nytt.
Jag känner att den där väggen är nära men nej fan jag ska fixa detta,PUNKT SLUT!!


Hoppas ni har o haft en fantastisk dag!

O tack tack fö era fina komentarer,dom värmer o ger mig styrka! ♥


                                                                                                         Kärlek från er j♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vetefan hur jag hittade sin blogg men aja! :) Jag var också på bup för några månader sen och jag känner igen dig därifrån! Du är en himla härlig människa, du förtjänar att må bra! Jag kommer ihåg att jag tyckte du hade en hel skön personlighet och den känslan blir ännu starkare när jag läser din blogg! När du och en annan (kanske inte ska nämna namn) sprang ut genom en dörr som byggarbetare hade glömt att stänga tex, så himla klockrent!!

Vad skönt med permission också! Önskar dig de bästa! /Alice

2012-07-03 @ 19:05:15
Postat av: din anna

åh min finaste älskade, vilka underbara bilder. du är så vacker. åh jag älskar dig så otroligt mycket <3

2012-07-03 @ 19:41:34
URL: http://tofindneverland.blogg.se/
Postat av: aww

du gör mig stolt gång på gång. jag ler när jag läser dina inlägg, för du är verkligen påväg mot friheten och lyckan nu hjärtat. jag stöttar dig! och jag älskar dig <3

2012-07-03 @ 22:20:54
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Tilda

För några veckor sen badade jag för första gången på fyra år, jag var lite rädd för att jag inte skulle komma ihåg hur man gör, haha:p men det var härligt:) så jag kan nog förstå hur du kände det:)



Jag älskar din blogg, jag blev jätteglad att du börjar uppdatera oftare!:) Jag hoppas att det löser sig för dig tillslut, och att det blir bra med behandlingshemmet, du förtjänar att må bra och njuta av livet!:)



Jag har ingen blogg, men instagram (där jag mest lägger upp foton på min lilla valp just nu:) ) du får jättegärna följa mig där! Monaliiemoon heter jag:)



Kram från Tilda:)

2012-07-03 @ 22:45:42
Postat av: Denise

Det finns så många fina ord jag vill skriva till dig! Du är så underbart duktig som verkligen är på rätt väg och som vågar testa allt på nytt igen! Åh vad jag blir glad rakt i hjärtat när jag läser dina inlägg om dina framgångar!! Du är bäst och du kommer klara allt! Massa kramar<3<3<3<3

2012-07-03 @ 22:53:37
URL: http://dayswithdenise.blogg.se/
Postat av: Julia

så bra är du. blir så glad när jag läser detta. även om ångesten tynger<3 du är såååååå bra !

2012-07-04 @ 11:57:42
URL: http://nattstad.se/julia.stendahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0