Cookies


©by toclosetono.blogg.se






Vill bara börja med att säga 
TACKTACKTACK för era underbart fina o värmande komentarer! Dom betyder jätte mkt! ♥


Dagen har varit tuff.
Men många fina stunder också.
Inret är ganska kaos liksom mitt rum till bombnedslag.
Men allt har ju sin plats.
De gäller "bara" att ta sig kraften och orken att lägga rätt puzzelbit på rätt plats,hur jobbigt de än är.
Imorgon ska jag ut på än ännu längre permiss.
Någonstans i GBG som inte är så nära sjukhuset.
OCH i hela (ca) 5timmar,beroende på hur de går såklart!
Vad vi ska göra är ännu inte bestämt.
*besluts ångest*!!...
De beror ju lite på vädret också .
Men något ska vi väll hitta på o de blir nog bra!
*tänk posetivt jenny,tänk posetivt*
Jag försöker hålla skenet uppe o hitils har jag lyckats,gött.
Kanske borde jag använde uttrycket YOLO mer?
De e inte så jävla lätt som de ser ut o verkar.
När jag tillexempel går ut så är de inte bara "jag går ut", utan mer:

 
"fanfanfa! när kommer ångesten? kommer den snart?
 va är klockan? fanfanfan! njut jenny för helvete,njut av den friska luften!
Om 2 minuter e ångesten borta o då kan du andas ut för då är de iallafall en halvtimma kvar tills
du faller igen!"


Kanske aningen anurlunda till de flesta andras vardag..
Men jag kämpar som ett svin nu!
Jag får INTE falla igen!
de är inget allternativ!
En gammal "slogan" till den första blogg jag startade va:



" Sluta inte kämpa förrens kampen är vunnen"


O de ska jag hålla på.




Har ni funderingar,tankar,frågor,ämnen ni vill att jag ska ta upp osv
så är de alltid bara att höra av sig!

Glöm aldrig de!









                                                                                                          KRAFTKRAMAR från er j♥


Kommentarer
Postat av: J

Jag läser din blogg men har inte riktigt förstått vad du ligger inne för? Jag har ju förstått att du har anorexi. Men är det därför du är inlagd?

Massa kramar du är grymt fin!!

2012-07-04 @ 05:17:27
Postat av: Sigrid

Det låter väldigt naivt och avståndstagande att säga så här när det är så brutalt tungt, jobbigt och krävande, men efter allt slit kommer du ha tagit dig igenom det här. Orka orka orka.



Påminn dig själv om att det är när du känner dig som svagast som du kämpar mest, och som du är som starkast. Då får du inte ge upp.

2012-07-04 @ 09:41:40
Postat av: [email protected]

Stark starkare jennypenny!!! Du e så sjuktgrym!!! Du är värd allt gott!! <333 (gött o se doppet förgyllde min dag, du e bäst) <33

2012-07-04 @ 11:26:26
Postat av: Josefine

Hej fina du! Jag har ganska nyligen hittat hit efter att ha följt dig på instagram ett tag:) jo det är så att jag undrar en sak och jag hoppas verkligen inte du tar illa upp på något sätt för jag vet själv hur skör man är under denna process. När du skriver att du har ångest när du är ute, vad är det du har ångest för? Jag menar är det anorexin som säger något eller har du tex social fobi, eller alltså du kanske förstår hur jag menar? Stor kram!<3

2012-07-05 @ 07:56:36
URL: http://Svartangel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0