De 2 sista dagarna innan flytt




17 juli ↑


18 juli ↑

De 2 sista dagarna innan jag for till skåneland.
De va fina dagar som jag uppskattade massor.
Sista fina minnena från Göteborg på ett tag.
De känns bra, att starta på nytt,en ny start.

vi börjar med 17 juli.
Jag och finaste S fick äntligen gå ut utanför bup tsm.
De va Guld värt!
Vi gick tsm med 2personal til Triumfglass.
Mums va gott de va!
Jag tog en lakris och en kokosboll kula.
Vi hade de super mysigt.
Ett bra avslut på buppis tiden.
Fina vän,en vän för livet♥

18 juli.
Jag,pappa o frejis bestämmde oss för att hitta på något sista dagen.
Först gick vi till en lekplats o lekte lite.
Min Gullunge e helt vild o väldigt mktj "kan själv",haha .
söt när de bland e hålla handen o ibland "kan själv".
Efter att vi lekt massa så gick vi tbx o jag åt lite lunch.
Min sista Bup-lunch.
Sjukhusmat=inte jätte god :P.
Efter att jag ätit klart åkte vi till farmor för att fika,de va mysigt.
Verkligen nostalagi,kakorna låg i samma burkar som alltid:).
Efter att vi hade fikat åkte vi tbx.
Mormor kom o jag packade klart,gjore mig redo för att åka.


Finaste vänner,jag måste fortsätta att säga tacktacktack för att ni finns o stöttar♥

Jag har fått lite frågor så jag tänkte om ni har några mera frågor som ni vill att jag tar upp samtidigt?
Så fråga på !

Jag skrev ju inläggs bomb,hhehe ja,jag ska nog inte lova något jag inte kan hålla.
Jag tänker att jag ska göra massa o så kommer annat ivägen o orken tar slut.
Och jag måste sitta i soffan i vardags rummet för internet funkar inte på mitt rum än.

fortsättnig följer..




Kärlek kramar o Kraft från er j♥♥




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej



1.Har du flyttad till de nya stället?

isf kan du ta kort på ditt rum där?



2.kan du ta kort på dina favo kläder "de 3 bästa"



3.kommer du åka hem till dit vanliga hem och bo som alla andra?



4.är anrexin borta ifrån dig nu typ?



5.kan du ta kort på din resväska som du köpte?



6.kan du göra video inlägg?



8.hur lång är du och hur mycket väger du?



9. förut när du hade anorexi hur smal var du då?

vad åt du då?

hur mycket vägde du då?

2012-07-23 @ 11:51:01
Postat av: Sigrid

Fina vän, det var den bästa stunden på evigheter. Det lyfte mig verkligen och gör det fortfarande. Jag tänker på dig precis hela tiden. Det är helt otroligt att jag hittat dig.

En vän för livet. <3



Jag undrar vad du ville bli som liten!

2012-07-23 @ 13:01:57
Postat av: sara

love to you Jenny! <3 <3 DU KAN ALLLLLLLLT!!! jag slutar aldrig tro på dig. sen blir jag så irriterad på dem som är så fruktansvärt intreserade av vikt, lägsta/högsta/nuvarande och allt sånt sjukt! strunta i det och tänk framåt, tänk på sånt som gynnar dig!!! hjärtat<3

2012-07-23 @ 13:19:11
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Lina

Å igen,asså fina,du är gudomligt vacker!

Finafina,

modet själv,

ler när jag läser å ser bilderna.

Å dör lite smått när jag ser burkarna m kakor i,

ääälskar,älskar allt sånt 70taligt å retro.

Hur fina som helst.



Men,du slår dom m hästlängder,

vackerhet,skönheten personifierad!

Kärlek

ta hand om dej

tänker på dej

2012-07-27 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0