15 juli,permiss med papi








Älskade vänner!
Nu kommer jag bomba er med inlägg o jag hoppas ni tycker de e lika kul som jag ;).
Min vardag har och är sig inte riktigt lik nu om man jämför med för typ några månader tillbaka o de senaste åren.
De har hänt mkt på kort tid.
Men de kommer ett separat inlägg om de och flytten.

sååå till Söndagen den 15 juli!

Andra permissen utan persona
l o denna gången med finaste Papi!
Vi hade inte riktigt bestämt va vi skulle göra så vi tog dagen som den kom:).
Så först bar de av till Emson & Emson för att handla lite tvål o så.
Ett outlett låg i samma ingång så de va klart att jag slank in där med ^^.
Efter de bestämde vi oss för att åka till Kvibergs Marknad.
Ångesten Steg då allt kändes rörigt och så mkt människor.
Men efter lite vb och några "Friska andetag" så va de lugnt igen.
Kl blev lunch o vi köpte fallafelrulle,MUMS!!:)
Som ni ser på den sista bilden så handlade jag ett kasettbands skal till mobilen!
Själv tycker jag de e rå ballt,haha!
När vi kände oss klara med Marknaden åkte vi vidare till Allum för att handla lite underkläder o sånt.
Jag hittade även en underbar ring o as balla glasögon på rean o jag kunde inte låta bli ,hihi.
(brillsen är dom jag har på mig på sista bilden! dock har jag glömt att ta bort lappen haha!).
När vi hade handlat allt vi skulle o kände oss klara så fick jag ett sug efter en tröja jag såg på outletten som mitt huvud inte ville släppa.
O ja,jag åkte tillbaka o handlade den,hehe.
Sen va de dags för middag.
Vi åkte till MAX o jag åt en god sallad och en lyxshake.
MUUUUMS va Lyxshakeen va god!
När jag först såg den på menyn så blev jag lite tvekande om jag ska vara ärlig.
Den innehöll bla grädde o de är inte fullt accepterat.
Men som som jag sagt innan så vill jag bli frisk förklarad o lämna anorexin o då gäller de att utmana!
Så,jag fixade de o de va inte lika jjobbigt som jag trodde!
Visst fick jag aningen ont i magen av laktosen men annars så gick de bra och jag kunde njuta!

Fin permiiss,fin dag.

Älskade,finaste underbaraste vänner<3

Fortsättning kommer....


KÄRLEK från er j<3



Kommentarer
Postat av: MOLLIE ÅBRINK

Åååh jenny jag älskar älskar älskar din blogg!!!

2012-07-21 @ 23:32:40
Postat av: Élin

Hej

Frågor!



1.Kan du ta kort på dit rum? "hemma" ?

2.kan du ta kort på skaerna du ahr shoppat?

3.vad har du för mobil?

4.isf vad ahr du för appar?

5.var du för dator?

6.kan du göra ett videoinlägg?

7.hur mycket vägde du när du var i anorexi? och hur mycket väger du nu?

2012-07-22 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0