Första permissionen utanför sjukhus området på över 1år!







Hej alla Underbara!

Japp ni läste rätt!
första permissionen utanför sjukhus området på över 1år!
Sjukjobbigt att jobba med att bryta jobbiga mönster men helt underbart att få komma bort från allt va sjukhus heter för en stund.
ja visst, jag hade 2 personal med mig,men dom va vanligt klädda o de va riktigt mysigt!
Om man bortser från stunderna då ångesten drog ner mig på marken,men dom tycker jag att vi som sagt bortser!
Vi va vid sjön som ligger ca 15min gång avstånd från sjukhuset som ni ser på min lilla bildbomb (^^).
de va kasst väder (som jag försökt redigera bort på bilderna hihi,bus!).
Men när vi gjorde våran soldans så kom solen tillbaka!
Klockrent!:))
Vi fikade,doppade fötterna i vattnet (som va varmt!!),jag tog kort och så spelade vi lite Boull (som jag för övrigt vann :),viktig info ;)! ).
Något av de roligaste under permissen va att när vi hade spelat några omgångar på Boullen o precis kastade ut den lilla trä bollen så kom en mås som tog den o svalde den!!
Hahahaha undra hur jobbigt de kommer bli för måsen att få ut den på andra ändan x),hahah!

Ja som sagt,de blev en bra första permiss o de är jag glad o tacksam över.
Hoppas dock att vädret ska vara finare o varmare nästa gång (imorgon eller onsdag) och att ångesten ska bli mindre.
Men de löser sig alltid!

Hoppas ni haft en bra dag!


                                                                                   Kärlek från er j ♥

Kommentarer
Postat av: MOLLIE ÅBRINK

åh jenny! är så glad för din skull!! fan va bra du är!!! all styrka till dig fina jenny!!!

2012-07-02 @ 21:34:30
URL: http://mollieabrink.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag är så stolt över dig!

2012-07-03 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0