Second hand o skåneland





Hej ni fina!

Hur mår ni?

Idag har jag varit på loppis/second hand!
De är ett mysigt litet ställe som inte ligger många minnuter från sjukhuset.
Jag va där häromdan med och vid båda tillfällena så har jag kommit där ifrån med något:).
Idag blev de en kofta som jag kollade in senast jag va där och en liten kaffekopp med matchande fat som jag tänkt ha en liten blomma eller ett ljus i när jag flyttar.
Och här om dagen blev de en stickad tröja:).
Bilder kommer!

Imorgon bär de av till skåneland för studiebesök på behandlingshemmet.
Jag har fått frågan om jag är nervös en massa idag.
O ne,de tror jag inte.
Eller jag vet inte vad jag känner eller vad jag borde känna..
De känns liksom bara konstigt och annorlunda.
Jag har tänkt en massa på de idag men ändå inte.
Att vara ute så många timmar,de känns..jag vet inte.
Men jag ska fixa de,de måste jag.
Få träffa personalen,känna in miljön och även prata lite med tjejerna.
De blir nog bra.
Kameran åker med o jag hoppas på att jag kan tta mkt bilder.
Undra vad dom andra tjejerna kommer tänka om mig...
Urs just de hatar jag o tänka på,de kommer bara en massa negativa tankar.

*håll fokus jenny,håll fokus*

Jag måste lägga mig i tid nu ikväll o kl börjar redan närma sig 23.
Jag har så mkt energi ikroppen,så mkt jag känner att jag måste göra ,fast än jag har tagit mina mediciner.
Jag måste städa upp på mitt rum,tänka ut va jag ska ha på mig imorgon +lägga fram de, skriva lite i min dagbok,skriva klart detta, gaaah jaag ooorrrkkkkaaar iiiinnnnntttte!
Aja, jag gör mitt bästa o de e väll de viktigaste antar jag..

*släpp alla krav jenny,du försöker o mer kan varken du eller någon annan begära*

Jag svarar på era komentarer imorgon om jag orkar annars blir de fredag kväll alt lördag.
Ni är fantastiska o jag är både stolt över alla er som kämpar så hårt och så oerhört tacksam för er stöttnig till mig!
Bästa NI♥



                                                                                 Styrkekramar från er j♥

Kommentarer
Postat av: Sigge

Dig tycker man om med en gång!

2012-07-11 @ 23:52:30
Postat av: Denise

Det kommer gå superbra imoron hjärtat!!<3<3 Jag tänker på dig hela tiden och måste få höra hur det gick sen! Alla kommer älska dig direkt, så underbar och söt som du är!! Ingen tvekan om det! Du är bäst!<3

2012-07-11 @ 23:57:19
URL: http://dayswithdenise.blogg.se/
Postat av: moa

Jenny, vet inte om du minns mej. Vi låg inlagda samtidigt förra sommaren, och du kanske bara kommer ihåg mej som hon "lilla blonda tjejen". Vill bara säga det att jag tänker på dej. Du räddade mej verkligen första dagen jag var inlagd. Minns så väl att jag var helt vilsen, inte kände någon och gick korridorens avdelning fram. Plötsligt kom du fram till mej, presenterade dej själv för mej, log mot mej och frågade om jag ville spela kubb. Sen dess har du bara lyst i mina ögon. Du såg verkligen att jag kände mej vilsen och ensam och du lyckades vända på hela steken så jag stormtrivdes efter bara någon dag. Tyckte och tycker att du är en helt fantastisk tjej, så vacker på insida och framförallt utsida och det har jag tyckt sen jag först träffade dej. I våras blev jag friskskriven från min före detta diagnos anorexia, och jag vet att vad du än går igenom kan du fixa det. Du är så himla stark, och värd något mycket bättre.

2012-07-12 @ 00:16:36
Postat av: <3

Jag har varit på b-hem i Skåne så jag känner till en del om många behandlingshem i närheten. Hoppas för din skull att det inte är "o" i Kristianstad, jag har varit där och det var absolut det vidrigaste stället jag någonsin varit på. Lycka till på studiebesöket vart det än är! Kram<3

2012-07-12 @ 12:05:18
Postat av: Lina

Tack söta du!Värmde gott i hjärtat,bloggen e som du såg liiiiiite seg,hihi,en sån där Bloggpaus av den längre sorten kan man väl säga.

Men blev glad att du tittat in,väldans glad för vet du,jag har tänkt på dej heeeeeela dan å hållt tummar för dej å det enormt stora Du gjort idag.Sicken utmaning,å myste när jag såg bilden på Instagram idag"Åh,nu e hon på väg"!Hoppas så att det gick bra idag,att det känns bra.gissar att utmnaningen känns nu i efterhand,men jisses vackra,var stolt över dej själv!JAg förundras över ditt mod å din styrka å ditt jävlaranamma,sett hur du kämpat å kämpat...heeeeeeeelt otroligt!

Blev himlans glad över dina ord,tack söta!

Ser fram emot att läsa om hur det gick idag,när du har orken att skriva,men Viktigast:Du är så enormt BRA!

JAg hoppas å tror att detta blir bra,jag nästintill vet det,

å du är vacker så man dör en smula,

å önskar att du fick tro på dej själv,vara stolt,å krama om dej själv.

VI /jag tror på dej,är stolt över dej å Kramar om såhär på håll.

Underbara,



Modig är DU!



Kärlek

2012-07-12 @ 21:34:52
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh kul att läsa att behandlingshemmet verkar bra. Jag hoppas verkligen att du kan få må bra snart J.

2012-07-14 @ 08:52:37
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0