"Ut på nya äventyr"!


© by toclosetono.blogg.se


Hej alla Fantastiska!

Era komentarer värmer o peppar sjuk mycket o jag e så glad att ni är så många som tar er tid för att skriva till mig,Tacktack o åter Tack! NI är Guld!♥

Nu bär de alldeles strax av på nya "äventyr",Lång permiss!
Gaah jag e så nervös,glad,ångest fylld,nyfiken ja känslorna är många som flyger runt i min kropp just nu.
Detta är den absolut största utmaningen hittils skulle jag vilja påstå.
Men de ska gå!
Jag ska fixa detta!
Håll tummarna!

Hoppas ni har en toppen dag o jag ska försöka njuta av "världen utanför".
Vi får se hur de går o jag lovar att uppdatera er när jag kommer tillbaka!



                                                                                                 Pussar o kramar från er j♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lycka till, hoppas du får njuta av solen!:-) (i Stockholm är det i alla fall sol...;-))



Kram Tilda

2012-07-04 @ 13:13:56
Postat av: Sigrid

Det är nog den modigaste utmaningen jag har sett någon göra! Du är bäst, Jenny! Heja dig!

2012-07-04 @ 15:55:30
Postat av: Amanda

Jag vet att du kommer Kara detta system <3 du är stark, vacker och du kan klara detta , älskar dig <3 massa styrke kramar

2012-07-04 @ 19:03:59
URL: http://toseethebeauty.webblogg.se/
Postat av: Denise

Du är bara så bäst! Hoppas att det fick superbra!!<3<3<3

2012-07-04 @ 21:35:47
URL: http://dayswithdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0