A-sök!




Hej alla Fina!

Idag har jag haft A-sök av bästa Vicky!
O ja när de är fin besök så heter de A-sök istället,så de så! ;)
Vi har kollat på gamla bilder,musikvideos som vi gjorde o pratat gamla minnen.
fiin fint att kunna koppla bort de mesta som gör ont en liten stund.
De va över ett år sedan vi sågs senast o de om något gör ont.
Att jag inte träffat någon som ändå är en så nära vän till mig på så länge.
Jag har tappat än del känns de som,men långt ifrån alla.
Jag har varit borta så länge från de "vanliga livet" nu att människor inte orkar höra av sig på samma sätt längre.
Men jag förstår dom.
I ett vänskaps förhållande så ska båda parterna höra av sig vilket jag varit usel på de senaste 3åren..
Men jag blev så glad att jag äntligen träffade Vicks idag!
Tack hjärtat ♥


Är de något nytt som ni kommit på att ni vill att jag ska ta upp eller skriva om så e de bara att säga till! ♥


                                                                                                     Puss från er j

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej vännen. Har varit usel på att höra av mig och jag är så himla ledsen över det! Förlåt! Försökte lite förra året men gav väl upp. Önskar dig all lycka och glädje som världen kan ge. Du är underbar. På riktigt.

Stor kram

2012-07-02 @ 10:00:44
URL: http://500waysofmoi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0