Två underbara dagar





15 aug
Ystad med fina Isabella!
Underbar dag fylld med foto,fika,gå i affärer,äta,skratt o prat.
Strålande sol och sommar värme,gött!
De tog en timma med buss enkelväg och de va så värt de!
finfin dag med en finfin tjej!♥






19 aug
Underbara Kräftskiva!
Fint väder,precis vid stranden i en av personalens ålabod.
Hattar,haklappar,god mat,foto,skratt,fest.
de två sista bilderna=lycka.
Jag skratta så jag fick ont i magen.
sådana stunder är dom jag försöker ta vara på o minnas när allt känns tungt.



Kommentarer
Postat av: L Björn

Den där näst sista bilden gör mig alldeles varm och lycklig i hela kroppen <3

du är så himla bra jenny. Helt jävla underbar!

Älskade saknade vännen min

Jag längtar till hösten, framförallt till dig

2012-08-22 @ 19:58:48
Postat av: Amanda

Storasyster jag saknar dig så, det fattar man ju man vill ju inte vara ngt ifrån sin syster, det gör mig så himla varm i kroppen att se dig le, jag saknar dig så här mycket -------------------------- fast ännu mer :)<3

2012-08-22 @ 21:48:21
URL: http://toseethebeauty.bloggplatsen.se
Postat av: Sigrid

KRAM, JENNY!

2012-08-23 @ 07:38:09
Postat av: [kampen tillbaka]

du är så grym och förtjänar all lycka i världen<3

säg till om du vill ha besök hjärtat,kommer mer än gärna,bor ju inte alls långt ifrån!

2012-08-23 @ 15:07:32
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Diana

Ja det ska bli super!!! :D åh vad kul om du ska dit i höst, då får du passa på att handla billiga julklappar ;) OCH inte glömma plånboken såklart! Tror faktiskt inte att du kommer göra om det misstaget igen :P

Ååå toppen!! Sånt ska inhandlas :D hihi



Fortsätt kämpa på finaste Jenny!! Jag tror på dig, du kommer fixa det här!

Puss och kram på dig!!<3

2012-08-24 @ 00:03:54
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0