senaste tiden, uppdate

Lite de här har jag gjort senaste tiden.
Utmaning på utmaning.
Mkt känslor,väldigt mkt känslor.
Men jag har gjort de,jag har faktiskt klarat de utan någon större katastrof.
Jag kanske borde vara stolt..
Någonstans långt inne kanske jag är de,men de e något jag måste jobba på.



↑. Jag såg ut lite såhär när jag åkte buss för första gången på ca 1 1/2 år.
Ska jag vara ärlig så trodde jag att de skulle vara värre än de va,skönt.
Än så länge så verkar skånetrafiken bättre än västtrafik,gött! ;)



↑. skaffat körkortsteori böcker o har nu börjat plugga!
Gött o ha påbörjat de men jag hatar att läsa och har typ ingen konsentrations förmåga.
Men jag jobbar på de o nu fan ska här tas körkort!:))




↑. I fredags va vi på Gekås!
De va jätte kul! Jenny i ett nötskal,hehe..
Efter vi åkt nästan halva vägen så kände jag en dålig magkänsla att jag hade glömt något.
Kollar igenom min väska och paniken ökar.
De värsta senariet,jag hade glömt plånisen...
Jag vågaded inte säga något,jag skämdes något enormt.
Tog på mig solglasögonen för att dölja mascaran under ögongen.
När vi stannade för att fika så såg en Personal på mig att något va fel.
Jag sa som de va o jag fick låna lite pengar av dom,skönt.
Så därför blev de ingen jätte shopping denna gången.
Men nästa gång,då fan ;).




↑. Första gången jag va ute själv.
Ja ni hörde rätt!
Första gången jag va helt själv mer än en dörr bort på nästan 1 1/2 år.
Jag åkte först buss till stan o sedan åkte jag till kyrkan på Gudstjänst.
När jag skulle tillbaka till stationen efter att jag varit i kyrkan så sket jag i att ta bussen för jag tänkte
att de e ju inte så långt, o de e de egentligen inte.
Men med mitt kassa lokalsinne så gick jag typ fel håll,haha!
Jag frågade en kvinna hur jag skulle gå o ja,mkt riktigt så hade jag gått åt fel håll :P.
Hon beskrev hur jag skulle gå o att de skulle ta ca 20 min.
Jag gick utifrån hennes beskrivning o mkt riktigt så va jag 20min senare på stationen.
Jag kollade på tidtabellen o ser till min "glädje" att jag missat bussen...-.-'
50 jävla minuter kvar tills nästa buss skulle gå.
Helt död i bena gick jag in på pressbyrån o handlade mig en välbehövlig pepsi!
Pratade i telefon med finaste Sigge så tiden gick snabbt:).

Summan av kademumman så va de underbart skönt att äntligen fått förtroendet att göra saker själv!






↑.Ut o spring.
Jajjemensanfattasbara!
Okej,springa kanske är att ta i.
Min kondis tillät inte att jag sprang hela tiden.
Jag joggade,PW,gick,sprang o stretchade.
Kära kropp,jag ska aldrig mer göra dig illa på de sättet jag gjort.
Jag lovar att vara snäll.
Jag ska jobba upp min kondition igen och bygga tillbaka mina muskler.
1 o 2 hejja o hå!



Ja lite de här har jag gjort senaste tiden:).
Hoppas ni har de bra o jag lovar att börja uppdatera mera!


All kärlek från er j♥

Kommentarer
Postat av: Linnea, björnen

Du är så jävla stark och fantastisk min älskade blomma <3 Du gör mig varm i blodpumpen.

Hjert hälsar!

Kääärleeeeek

2012-08-15 @ 20:57:38
Postat av: Diana

du är så grym jenny!! fattar u vilka framsteg du verkligen gör?!??! :) så kul att läsa om :)



kramar <3

2012-08-15 @ 23:44:33
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Sigge

Det är så himla roligt att se hur du vågar ta dessa steg. Bästa Jenny. <3

2012-08-16 @ 07:41:15
Postat av: stina

hej kan du göra ett video inlägga där du prata lite :) och vad som helst XD

kan du göra det idag`

2012-08-16 @ 17:06:12
Postat av: Denise

Hoppas du förstår hur grym du verkligen är!! Såååå underbart att läsa om dina framsteg och det gör mig alltid så glad att läsa! Du är bäst!<3<3<3

2012-08-16 @ 23:46:04
URL: http://dayswithdenise.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jenny vet du en sak du är så jävla grym och jag blir så himla glad av att läsa detta , fortsätt kämpa på <3

2012-08-17 @ 12:39:35
URL: http://toseethebeauty.bloggplatsen.se
Postat av: Jannu

SÅÅÅ stolt över dig! Fortsätt såhär!<3

2012-08-18 @ 23:23:31
Postat av: nelly

Frågor

1.när blev du inlagd på bup?

2.åt du maten eller fick du sond?

3.kan du göra video inlägg ´?

4.blogga mera?

5.vad har du för mobil

6.hur länge ska du vara där du är nu?

7.kommer du komma hem någon gång?

8.när blev du fri ifrån anorexin ?

9.Vilken maträtt är lättast att äta?

10 äter du utöver matschemmat?

11.vilken är din favo glass?

vilken är dina favorit godisar och chips?

12.vad äter du till frukost?

13.dricker du kaffe isf när började du med det?

Hoppas du blogga mera

din blogg är helt underbra BRA asså ett stort +



Från N

2012-08-19 @ 17:46:08
Postat av: sally

stark du är !

2012-08-22 @ 13:04:35
URL: http://psykisk.blogg.se/
Postat av: Å.M.A

Du är duktig! Många positiva saker att läsa här i din blogg! Du gör framsteg, och jag blir glad över att läsa detta, jag känner dig inte, men blir ändå glad. Jag vill ge dig en stor varm kram....

2012-08-25 @ 15:21:01
URL: http://www.starkfrisksund.webblogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är så himla bra som gör sådan framsteg. Hejja!

2012-09-12 @ 13:24:37
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: S

Åh, kämpa på! Fy vad duktig du är, ge inte upp nu!
Men du tror inte att det finns en risk att du faller tillbaka om du börjar träna och redan? Ta hand om dig!!!

2012-09-20 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0