Never loose faith

 
De har varit en tuff vecka och fortfarande är.
Jag försöker blicka framåt,fortsätta kämpa o inte ge upp.
De är svårt att kämpa när insidan faller.
Jag tänker inte falla så långt ner igen att jag får höra att de va nära",nästa gång kanske du inte överlever".
Jag vill skaffa egen lägenhet,en utbildning,jobb.
Jag vill få en bra självkänsla,bra självförtroende,känna mig fin och må bra.
En fråga som dyker upp mer än ofta i huvudet är "varför just jag?".
Är jag en sån dålig människa?
Men hällre jag än någon annan.
Jag ska klara detta även om de krävs blod,svett o tårar.
Att falla,resa sig upp,falla och resa sig upp igen.
Jag tänker inte ge upp.
Gång på gång så har jag fått en ny chans att starta på nytt och jag har bara avvisat dom.
Nu e de dags att ta tillvara på chanserna jag har fått även om de är svårt.
Jag vill inte falla längst ner på botten igen där jag varit så himla många gånger.
Men nu vet jag iallafall att om jag faller så kan jag resa mig upp.
Även om hoppet ibland sviker så ska inte livsgnistan försvinna igen.
Jag vill leva,men jag vet inte hur man gör.
När ska jag lära mig?
hur ska jag lära mig?
Jag vill så gärna veta för jag vet någonstans att livet faktiskt kan vara ganska fint.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Du är så otroligt stark Jenny! Du fixar allt det här och jag finns vid din sida hela tiden!<3<3 massa styrkekramar!<3

2012-08-31 @ 20:07:22
URL: http://dayswithdenise.blogg.se
Postat av: Elin

Det är väl inte maten nu...? <3

2012-09-01 @ 09:22:05
Postat av: Julia

Fina Jenny. Du är så klok och du kommer övervinna detta mörker. Du vet så väl som jag att livet är fint ! Och du kommer få känna på det flera gånger än en gång <3 sänder min kraft till dig för de är du värd. Du eller ingen annan värd att må såhär!

2012-09-01 @ 11:55:36
URL: http://nattstad.se/Julia.stendahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0