Forsaka,grill,slappdag

 
Hej ni Underbara!
 

Detta va gårdagens mys.
Först promenad i skogen vid ett fall som heter Forsaka.
o sedan på kvällen grillade vi och åt gott!
Mysmys.
 
Idag har jag mest tagit de lugnt.
Städat lite,kollat på tv,pluggat lite teori,suttit vid datorn osv.
som sagt, bara tagit de lugnt.
Imorgon är de skola igen.
inget jag ser fram imot jätte mkt menn jag kämpar på.
Jag vill få de att funka,vill att de ska vara kul.
De må vara svårt men jag SKA fixa detta!
 
Hur har eran helg varit?♥
 
                                                                      Kärlek från er j♥♥♥

Kommentarer
Postat av: carro

Härliga sommarbilder!!

2013-02-20 @ 16:09:32
URL: http://www.autumgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0