Bild saknas

Hej alla fina!

Jag vill börja med att tacka dom som svarat/komenterat på föregående inlägg.
Tack!
De betyder jätte mkt att ni skriver va Ni vill läsa och ger mig insperation o ork.
så åter igen Tack Tack!!

Jag har letat igenom hela mitt "Bup bildarkiv" för att hitta en passande bild för detta inlägg,hur jag känner mig idag osv. men utan resultat. Jag får inte ta någon bild som visar någon del av avd(mitt rum)  men jag känner inte häller jätte mkt lust till att lägga upp en natur bild på en fin vårblomma.
De känns lite som en berg o dalbana i hur mkt jag orkar.
En stund orkar jjag sätta på ett leende o nästa sekund är tillomed den "lilla" ansträngnings orken borta.
förra Veckan var ansträngande,jobbig o utmattande.
Denna veckan ingår också i dessa kategorier.
tyvärr.
Men de e klart,lite inslag av saker som inte är negativa saker finns ju med!
Som i lördags slingade 2av mina kusiner mitt hår:).
så nu e jag en riktig blondie ;). (bild kommer,om ni vill!)
o filmkvällarna with my giirls är inte att förringa.
Ja de finns saker som gör än lite mer uppåt för en stund,de gör de.
besök,umgås,kolla bloggar o kläder.
De är oftast väldigt ansträngande även om de inte e "stora saker" o de tär ju på de krafter som inte finns vilket gör att jag går runt o egentligen är helt slut vilket oftast inte syns (tror jag).
Men jag tror de e viktigt egentligen.
De här med att göra något varje dag även o de bara e små saker.
För den som någon gång hamnat i en djup svacka förstår de här med att inte orka eller vilja göra någonting alls.
Men som jag sa så tror jag att de e viktigt att ändå tvinga sig själv till att göra något om så bara något litet varje dag.
kanske gå ut o ta en kort promenad för att få lite frisk luft o sol ljus eller bara dra upp parsienerna,skriva dagbok, tvätta en tvätt eller gå till affären o handla något gott och/eller behövligt som mjölk.
små saker kan göra mkt.
Jag försöker hitta andningshål där jag kan få den luft jag behöver för att orka stå.
Den "friska luften" ger mig en stund för mig själv o låter mig ventilera tills glöden slocknar.
då har jag fått mitt ångest lindrande vilken funkar stundtals,iallafall en kort stund.
Min flyckt väg just nu.
(MEN, jag måste tillägga att de INTE är något jag rekomenderar! dyrt och ohälsosamt!)

Ja alla sätt är bättre än dom dåliga,inte sant?

O till Ida,jag lovar att snart lägga upp en bättre sammanfattande text om va de stod i GP om BUP repotagen,jag lovar!

Ne nu är de snart lägg dax, om jag bara lyckas komma någorlunda till ro.:P
Men de hoppas vi på.

Btw så har jag blivit en liten instagram nörd så nu får gärna följa mig där: @miissinvisible  :)<3


Puss o kram o Sweet dreams // J

Kommentarer
Postat av: S.

Finaste, underbaraste Jenny. KRAM!

2012-04-26 @ 15:46:10
Postat av: Julia

du är så klok jenny.

du är bra och jag tycker om dig så mycket

puss

2012-04-26 @ 20:22:37
URL: http://www.nattstad.se/julia.stendahl
Postat av: Emma Sernestrand

Glad att få läsa dina inlägg igen! :)

2012-04-26 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0